Як повернути товар, якщо він був доставлений Новою поштою/кур'єром?

Вам потрібно відправити товар на повернення службою доставки Новая Пошта

 

Що потрібно для відправки товару на повернення:

• Власне товар, який Ви хочете повернути;

• Упаковка товару, всі ярлики та бірки;

• Зверніться до нас - по телефону чи в письмовому вигляді;

 

Зверніть увагу!

 

Повернення товару можливе лише при умові збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду

(відсутність слідів експлуатації і носіння, наявність оригінальної і непошкодженої упаковки та ярликів).

Товар, який був в експлуатації, поверненню не підлягає! Повернення необхідно оформити як звичайну

посилку і направити за адресою, яку надасть Вам співробітник нашої компанії. Повернення, які відправили на іншу адресу, не зможуть бути опрацьовані.

Відправлення посилки здійснюється за рахунок покупця. Товар не повинен відправлятись наложеним платежем.

Упаковка не повинна бути запакована скотчем. Відповідальність за товар і його доставку лежить на покупцеві. 

Купуючи товари в нашому магазині, ви погоджуєтесь з рекомендаціями по догляду і порядком эксплуатації, а також гарантійним терміном. 

 

Протягом якого часу я можу повернути товар?

Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня придбання.

 

Коли буде здійснене повернення коштів?

Повернення коштів за товар здійснюється протягом 3 днів після фізичного отримання Вашої посилки на відділенні Нової пошти.

Перед відправкою товару просимо перевірити наявність всіх документів , щоб не було затримки з розгляду Вашої вимоги на повернення коштів.

 

Чи можу я обміняти товар замість його повернення?

Так, Ви можете здійснити обмін. Для цього оберіть відповідний товар для обміну і зв'яжіться з нами

Покрокова інструкція:

1 Повідомте менеджеру : номер замовлення, яке Вам не підійшло, а також артикул і розмір (при необхідності) обраного товару для обміну

•2 Очікуйте доставку потрібного Вам товару протягом домовленого з менеджером проміжку часу

 

Чи можу я повернути лише частину замовлення?

Так, Ви можете повернути будь-яку річ, яка Вам не підійшла

 

Який гарантійний термін передбачений для товарів?

 

Гарантійний термін - 90 календарних днів з моменту отримання замовлення

 

Що таке "товар належної якості"?

Під товаром належної якості мається на увазі товар, який відповідає опису на сайті, без фабричних дефектів, який Вам не підійшов по розміру, кольору чи фасону.

Повернення товару належної якості можливе тільки при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, бірки, ярлики) і споживчих властивостей. 

 

Що таке "товар неналежної якості" ?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має фабричні дефекти або не відповідає опису на сайті. Фабричні дефекти можуть бути виявлені при отриманні, огляді і примірці товару, без його введення в експлуатацію протягом 14 днів.

 

У мене залишились питання

Для отримання додаткової інформації зверніться до нас в телефонному режимі або у Viber
 

+38 067 480 93 27

+38 095 295 89 88

+38 093 975 99 89

Viber: 0967992903

 

Приємних Вам покупок!